avatar
Untitled

Oaspete 241 14th Mar, 2019

                                           
                         #pragma once
struct node {
	int value;
	node* next;
};

struct treenode
{
	int value;
	treenode* st;
	treenode* dr;
};

class Container {
public:
	virtual bool Add(int value) = 0;
	virtual bool Del(int value) = 0;
	virtual int  Count(int value) = 0;
	virtual bool Exists(int value) = 0;
	virtual int* GetSortedArray() = 0;
	virtual int  GetCount() = 0;
    virtual void getElements() = 0;
};
class list :public Container {
public:
	node* first;
	node* last;
	list();
	 bool Add(int value);
	 bool Del(int value);
	 int  Count(int value);
	 bool Exists(int value);
	 int* GetSortedArray();
	 int  GetCount();
	void getElements();
};

class tree :public Container {
public:
	treenode* root;
	int V[2000];
	int c = -1;
	int exist = 0;
	tree();
	 bool Add(int value);
	 bool Del(int value);
	 int  Count(int value);
	 bool Exists(int value);
	 int* GetSortedArray();
	 int  GetCount();
	void getElements();
	void SRD(treenode *it , int value);
};
                      
                                       
Pentru a distribui această postare, copiați această adresă URL și trimiteți-o prietenilor
RAW Paste Data