avatar
Untitled

Oaspete 96 21st May, 2019

                                           
                         AFF_LOVE_POINT	Punct de dragoste: %d%%
ALIGNMENT_NAME	Puncte de grad:
ATTACK_ERROR_UNKNOWN	Greseala de atac necunoscuta: %s
CANNOT_ATTACK_DEST_IN_SAFE	Inamicul e prea departe.
CANNOT_ATTACK_SELF_IN_SAFE	Nu pot ataca.
CANNOT_EQUIP_IN_EXCHANGE	Nu poþi schimba echipamentul când negociezi.
CANNOT_EQUIP_IN_SHOP	Nu poþi schimba echipamentul când negociezi.
CANNOT_OPEN_PRIVATE_SHOP_IN_SAFE_AREA	Nu poti deschide magazinul intr-un spatiu public.
CANNOT_SHOOT_DEST_IN_SAFE	Inamicul e prea departe.
CANNOT_SHOOT_EMPTY_ARROW	Am nevoie de o sageata.
CANNOT_SHOOT_SELF_IN_SAFE	Nu pot face asta.
CANNOT_SKILL_APPROACH	Sunt sigur ca nu ma pot apropia mai mult de atat.
CANNOT_SKILL_ATTACK	Nu pot ataca.
CANNOT_SKILL_DEST_IN_SAFE	Inamicul e prea departe.
CANNOT_SKILL_EQUIP_FISHING_ROD	Am nevoie de o undita.
CANNOT_SKILL_HAVE_TO_RIDE	Am nevoie de un cal pentru a folosi asta.
CANNOT_SKILL_NEED_EMPTY_BOTTLE	Nu am nicio sticla goala.
CANNOT_SKILL_NEED_POISON_BOTTLE	Nu am nicio sticla cu otrava.
CANNOT_SKILL_NEED_TARGET	Care este tinta?
CANNOT_SKILL_NOT_ENOUGH_HP	Nu am destule PV!
CANNOT_SKILL_NOT_ENOUGH_SP	Nu am destule PM!
CANNOT_SKILL_NOT_HORSE_SKILL	Nu pot folosi asta in timp ce calaresc.
CANNOT_SKILL_NOT_MATCHABLE_WEAPON	Aceasta abilitate nu o pot folosi la aceasta arma.
CANNOT_SKILL_NOT_YET_LEARN	Nu am învatat aceasta abilitate.
CANNOT_SKILL_ONLY_FOR_ALLIANCE	Are efect doar asupra membrilor grupului.
CANNOT_SKILL_ONLY_FOR_CORPSE	Are efect doar asupra mortilor.
CANNOT_SKILL_REMOVE_FISHING_ROD	Nu pot folosi aceasta abilitate cu o undita.
CANNOT_SKILL_SELF_IN_SAFE	De aici nu pot ataca.
CANNOT_SKILL_USE_SELF	Nu pot folosi asta asupra mea.
CANNOT_SKILL_WAIT_COOLTIME	Nu pot folosi inca aceasta abilitate.
CANNOT_USE	Nu poti folosi asta.
CANNOT_WHISPER_DEST_REFUSE	%s a blocat complet ºoptitul.	SA
CANNOT_WHISPER_NOT_LOGON	%s nu e online.	SA
CANNOT_WHISPER_SELF_REFUSE	Nu poþi ºopti cuiva ceva dacã ºoptitul e complet blocat. 	SNA
CHANNEL	Canal
CHANNELING_CANNOT_LOGOUT	Nu poþi reveni la ecranul de login.
CHANNEL_EMPTY_SERVER	Niciun server
CHANNEL_NORMAL	Canal %d
CHANNEL_NOTIFY_FULL	Acest canal este plin! Alege te rog altul.
CHANNEL_NOT_FIND_INFO	Nici o informaþie gãsitã via Canal.
CHANNEL_PVP	Duel liber
CHANNEL_SELECT_CHANNEL	Alege canalul
CHANNEL_SELECT_REGION	Selecteazã regiunea.
CHANNEL_SELECT_SERVER	Alege serverul
CHANNEL_TEST_SERVER	Testeazã serverul
CHANNEL_TEST_SERVER_ADDR	Test %s:%d
CHAT_ALL	Toþi
CHAT_BLOCK	Blocheazã
CHAT_GUILD	Breaslã
CHAT_INFORMATION	Info
CHAT_INSULT_STRING	Propoziþia conþine cuvinte nepermise.
CHAT_LOG	Aratã mesaje vechi [L]
CHAT_LOG_TITLE	Log Chat
CHAT_NORMAL	Normal
CHAT_NOTICE	Anunþ
CHAT_PARTY	Grup
CHAT_SEND_CHAT	Trimite mesaj
CHAT_SEND_MEMO	Trimite ºoaptã [Shift+Enter]
CHAT_SHOUT	Strigã
CHAT_SHOUT_LIMIT	Poþi striga doar o datã la 15 secunde.
CHAT_WHISPER	ªoaptã
CREATE_ERROR_GM_NAME	Nu poþi folosi ,GM‘ la numele caracterului.
CREATE_ERROR_INSULT_NAME	Acest nume este invalid.
CREATE_EXIST_SAME_NAME	Existã deja un caracter cu acest nume.
CREATE_FAILURE	Nu poþi crea acest caracter.
CREATE_GM_NAME	GM
CREATE_INPUT_NAME	Introdu numele.
CREATE_PLUS_STAT	Mai sunt puncte de status accesibile.
DAY	Zile
DO_YOU_BUY_ITEM1	Vrei sa cumperi %s petru %s?
DO_YOU_BUY_ITEM2	Vrei sã cumperi %s %s pentru %s?
DO_YOU_DROP_MONEY	Vrei sã renunþi la %d Yang?
DO_YOU_SELL_ITEM1	Vrei sã vinzi %s pentru %s?
DO_YOU_SELL_ITEM2	Vrei sã vinzi %s %s pentru %s?
DRAGON_SOUL_CANNOT_REFINE	Aceasta Piatra Dragon nu poate fi rafinata.
DRAGON_SOUL_CANNOT_REFINE_MORE	Aceasta Piatra Dragon a ajuns deja la nivelul maxim.
DRAGON_SOUL_EQUIP_WARNING1	Este dificil sa inlaturi o Piatra Dragon odata ce a fost atasata.
DRAGON_SOUL_EQUIP_WARNING2	Doresti sa continui?
DRAGON_SOUL_EXPIRED	Piatra Dragon Expirata
DRAGON_SOUL_INVALID_DRAGON_SOUL	Aceasta este o Piatra Dragon gresita.
DRAGON_SOUL_IS_NOT_DRAGON_SOUL	Aceasta nu este o Piatra Dragon.
DRAGON_SOUL_NOT_DRAGON_SOUL_REFINE_STONE	Aceasta nu este Piatra Dragon corecta.
DRAGON_SOUL_NOT_ENOUGH_MATERIAL	Nu ai suficient material pentru rafinare.
DRAGON_SOUL_NOT_MATCHED_SLOT	Piatra Dragon nu se potriveste in acest slot.
DRAGON_SOUL_STEP_LEVEL1	Claritate: opaca,
DRAGON_SOUL_STEP_LEVEL2	Claritate: clara,
DRAGON_SOUL_STEP_LEVEL3	Claritate: perfecta,
DRAGON_SOUL_STEP_LEVEL4	Claritate: stralucitoare,
DRAGON_SOUL_STEP_LEVEL5	Claritate: excelenta,
DRAGON_SOUL_STRENGTH	Nivel: +%d	SA
DRAGON_SOUL_UNEQUIP_WARNING1	Piatra Dragon poate fi distrusa in acest proces.
DRAGON_SOUL_UNEQUIP_WARNING2	Doresti sa continui?
DRAGON_SOUL_UNMATCHED_SLOT	Acest slot este gresit.
DRAGON_SOUL_UNQUALIFIED	Inca nu poti folosi alchimia Pietrei Dragon.
DROP_ITEM_FAILURE_EQUIP_ITEM	Nu poþi arunca obiecte din echipament.
DROP_ITEM_FAILURE_PRIVATE_SHOP	Nu poþi renunþa la un obiect atribuit caracterului dacã magazinul privat este deschis.
DROP_MONEY_FAILURE_1000_OVER	Poþi renunþa la maxim 999 Yang.
EMOTION_ANGRY	Neplãcut
EMOTION_ATTRACTIVE	Tentaþie
EMOTION_BANTER	Rãutãcios
EMOTION_CHEERS_1	Bucurie 1
EMOTION_CHEERS_2	Bucurie 2
EMOTION_CHEERUP	A se bucura
EMOTION_CHOOSE_ONE	Alege o þintã.
EMOTION_CLAP	Aplauze
EMOTION_CLAP_KISS	Sãrut
EMOTION_CONGRATULATION	Acord
EMOTION_DANCE_1	Dans 1
EMOTION_DANCE_2	Dans 2
EMOTION_DANCE_3	Dans 3
EMOTION_DANCE_4	Dans 4
EMOTION_DANCE_5	Dans 5
EMOTION_DANCE_6	Gumsan Style
EMOTION_FORGIVE	Iertare
EMOTION_FRENCH_KISS	Sarut Frantuzesc
EMOTION_JOY	Bucurie
EMOTION_SAD	Trist
EMOTION_SHY	Refuz
EMOTION_SLAP	Loviturã
EMPIRE_A	Regatul Shinsoo
EMPIRE_B	Regatul Chunjo
EMPIRE_C	Regatul Jinno
EXCHANGE_CANNOT_GIVE	Nu poþi vinde acest obiect.
EXCHANGE_CANT_EDIT_MONEY	Acum nu mai poti modifica suma.
EXCHANGE_FAILURE_EQUIP_ITEM	Nu poti schimba Iteme atribuite caracterului.
EXCHANGE_MONEY	Suma
EXCHANGE_TITLE	Negociazã cu %s
FISHING_FAILURE	Ai pierdut momeala pentru pescuit.
FISHING_NOTIFY1	Se pare ca %s a muºcat.
FISHING_NOTIFY2	Se pare cã s-a prins %s.
FISHING_SUCCESS1	Ai prins %s.
FISHING_SUCCESS2	Ai scos %s din apa!
FISHING_UNKNOWN	Ceva a muscat dar nu ºtiu ce anume.
FISHING_WRONG_PLACE	Nu pot sã pescuiesc aici.
FOR_FEMALE	Pentru femei
FOR_MALE	Pentru bãrbaþi
GAME_CANNOT_MINING	Nu poþi sã sapi dupã minereu în timp ce cãlãreºti.
GAME_CANNOT_PICK_ITEM	Nu poþi culege acest obiect, pentru ca nu a fost capturat de tine.
GAME_INIT_ERROR_CURSOR	Cursorul nu a putut fi creat.
GAME_INIT_ERROR_DIRECTX	Ai nevoie de DirectX 8.1 pentru a rula jocul.\nInstaleazã DirectX 8.1 sau peste.
GAME_INIT_ERROR_GRAPHICS_BAD_PERFORMANCE	Nu s-a gasit placa graficã pentru rularea jocului.\nVerificã daca placa VGA e instalatã corect.
GAME_INIT_ERROR_GRAPHICS_NOT_EXIST	Placa graficã nu a putut fi iniþializatã.nVerificã dacã deþii o placã VGA.\nAlternativ poþi sã activezi accelerarea hardware.\n(Accelerare hardware la maxim \nControl Panel->Display->Settings->Advanced->Troubleshooting)
GAME_INIT_ERROR_GRAPHICS_NOT_SUPPORT_32BIT	Placa graficã nu suportã 32bit.\nSchimbã pe 16bit sau foloseºte full screen.
GAME_INIT_ERROR_ITEM_PROTO	Datele obiectului inaccesibile.\nReinstaleazã jocul.
GAME_INIT_ERROR_MAIN_WINDOW	Fereastra principalã nu a putut fi realizatã.
GAME_INIT_ERROR_MOB_PROTO	Datele monstrului inaccesibile.\nReinstaleazã jocul.
GAME_INIT_ERROR_NETWORK	Legatura la reþea nu s-a realizat.\nVerificã legãtura la internet.
GAME_PICK_MONEY	Ai primit %d Yang.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_128_HEIGHT	Înãlþimea nu are 128 pixel.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_12_HEIGHT	Înãlþimea nu are 12 pixel.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_16_WIDTH	Înãlþimea nu are 16 pixel.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_64_WIDTH	Înãlþimea nu are 64 pixel.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_FILE_FORMAT	Jocul nu suportã aceastã imagine.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_PATH	Copiazã fiºierele în directorul metin2/upload.
GUILDMARK_UPLOADER_ERROR_SELECT	Nicio imagine selectatã.
GUILDWAR_CTF_TITLE	Cucereºte steagul
GUILDWAR_NORMAL_TITLE	Bãtãlie pe câmp
GUILDWAR_QUESTION_LINE_1	Breasla %s a declarat breslei tale rãzboi,
GUILDWAR_QUESTION_LINE_2	Accepþi? (%s)
GUILDWAR_UNKNOWN_TITLE	...
GUILDWAR_WARP_TITLE	Luptã în Arenã
GUILD_BUILDING_GRADE	Grad
GUILD_BUILDING_NAME	Numele clãdirii
GUILD_CANNOT_HEAL_GSP_ANYMORE	Energia Spiritul Dragonului este deja plina.
GUILD_COMMENT	Scrie
GUILD_CREATE_ERROR_INSULT_NAME	Numele breslei nu este permis.
GUILD_DEFAULT_GRADE	Membrii breslei
GUILD_DELETE	ªterge
GUILD_DEPOSIT	Pune deoparte
GUILD_DO_YOU_HEAL_GSP	Vrei sã refaci %d unitãþi din Spiritul Dragonului pentru %d Yang?
GUILD_DO_YOU_JOIN	  te-a invitat. Vrei sã te alãturi alianþei?
GUILD_EMPTY_AREA	Þarã goalã
GUILD_ENEMY_GUILD_NAME	Numele breslei inamicului
GUILD_FACILITY	Clãdire secundarã
GUILD_GEM	Piatrã preþioasã
GUILD_HEADQUARTER	Clãdire principalã
GUILD_HEAL_GSP	Reface Spiritul Dragonului
GUILD_INFO_ENEMY_GUILD_EMPTY	Niciuna
GUILD_MARK_NOT_ENOUGH_LEVEL	Cerinta: Minim nivelul 4
GUILD_NAME	Numele breslei
GUILD_NOT_ENOUGH_MATERIAL	Nu deþii destul material pentru aceastã clãdire.
GUILD_NOT_ENOUGH_MONEY	Nu deþii destul Yang pentru aceastã clãdire.
GUILD_NO_NOTICE_PERMISSION	Nu îþi este permis sã faci un anunþ.
GUILD_OBJECT	Obiecte
GUILD_OFFER_EXP	Investeºte Experienþã
GUILD_SHORT_EXP	Nu ai destule puncte de experienþã.
GUILD_TILE_BASEINFO	Informaþii de bazã
GUILD_TILE_BOARD	Tablã
GUILD_TILE_GRADE	Drepturi de Administrare
GUILD_TILE_INFO	Informaþii breaslã
GUILD_TILE_MEMBER	Membrii breslei
GUILD_TILE_SKILL	Calificarea breslei
GUILD_WAR_LIMIT_30MIN	Timp: 30 de minute
GUILD_WAR_REWARD_POTION	Recompensã: Câºtigãtorul primeºte licori
GUILD_WAR_USE_BATTLE_MAP	Locaþie: Câmpul de Luptã al Breslei
GUILD_WAR_USE_NORMAL_MAP	Locaþie: Harta Normalã
GUILD_WAR_WIN_CHECK_SCORE	Cel mai bun rezultat câºtigã rãzboiul.
GUILD_WAR_WIN_TAKE_AWAY_FLAG1	Captureazã steagul inamicului
GUILD_WAR_WIN_TAKE_AWAY_FLAG2	ºi adu-l în baza ta.
GUILD_WAR_WIN_WIPE_OUT_GUILD	Înfrânge toþi inamicii pentru a câºtiga.
GUILD_WITHDRAW	Retragere
GUILD_YOU_DO_NOT_JOIN	Nu aparþii nici unei bresle.
HORSE_HEALTH0	Mort
HORSE_HEALTH1	Foame
HORSE_HEALTH2	Înfometat
HORSE_HEALTH3	Plin
HORSE_LEVEL1	Cal normal
HORSE_LEVEL2	Cal de luptã
HORSE_LEVEL3	Cal militar
HOUR	Ore
HOW_MANY_ITEM_DO_YOU_DROP1	Vrei sã arunci %s?
HOW_MANY_ITEM_DO_YOU_DROP2	Vrei sã arunci %s %d?
INPUT_MATRIX_CARD_NUMBER	Introdu numãrul plãcii matrix
INPUT_MATRIX_CARD_TITLE	Placa matrix
INPUT_PRIVATE_CODE_DIALOG_DESCRIPTION	Introducere cod de ºtergere din administrare cont.
INPUT_PRIVATE_CODE_DIALOG_TITLE	ªterge caracterul
INVENTORY_DO_NOT_PACK_WARP_SCROLL	Pergamentul nu poate fi adãugat.
INVENTORY_REALLY_USE_ITEM	Vrei sã foloseºti acest obiect?
JOB_ASSASSIN	Ninja
JOB_ASSASSIN0	Ninja amator
JOB_ASSASSIN1	Puterea ninja
JOB_ASSASSIN2	Vampir
JOB_SHAMAN	Saman
JOB_SHAMAN0	ªaman amator
JOB_SHAMAN1	Puterea zmeului
JOB_SHAMAN2	Puterea fulgerului
JOB_SURA	Sura
JOB_SURA0	Sura amator
JOB_SURA1	Puterea fata morgana
JOB_SURA2	Puterea magiei negre
JOB_WARRIOR	Razboinic
JOB_WARRIOR0	Rãzboinic amator
JOB_WARRIOR1	Puterea Arahan
JOB_WARRIOR2	Puterea partizanilor
LEFT_TIME	Timp rãmas
LOGIN_CONNECT_FAILURE	Eroare la conectarea cu New.
LOGIN_CONNECT_SUCCESS	Ai fost conectat pe New.
LOGIN_CONNETING	Vei fi conectat la server...
LOGIN_FAILURE_ALREAY	Contul tãu este deja conectat.
LOGIN_FAILURE_BE_SAME_KEY	Problemã la login
LOGIN_FAILURE_BLOCK_ID	Contul este blocat.
LOGIN_FAILURE_BLOCK_LOGIN	Alege alt server!
LOGIN_FAILURE_NOBILL	Contul nu deþine timp de joc.
LOGIN_FAILURE_NOT_AVAIL	Contul este inaccesibil.
LOGIN_FAILURE_NOT_EXIST_ID	Nume contului sau parola sunt greºite.
LOGIN_FAILURE_REPAIR_ID	Pentru acest cont sunt refãcute obiectele.
LOGIN_FAILURE_SHUTDOWN	Serverul nu este încã deschis.
LOGIN_FAILURE_TOO_MANY_USER	Conectarea nu s-a realizat pentru ca existã prea mulþi jucãtori.
LOGIN_FAILURE_UNKNOWN	Login a eºuat din motive necunoscute.
LOGIN_FAILURE_WEB_BLOCK	Ai fost blocat pe website. Verificã-þi mailurile.
LOGIN_FAILURE_WRONG_MATRIX_CARD_NUMBER	Ai introdus un numãr greºit.
LOGIN_FAILURE_WRONG_MATRIX_CARD_NUMBER_TRIPLE	Ai introdus de 3 ori un numãr greºit. Conectarea va fi închisã.
LOGIN_FAILURE_WRONG_PASSWORD	Nume sau parola greºitã.
LOGIN_INPUT_ID	Introdu ID-ul.
LOGIN_INPUT_PASSWORD	Introdu parola.
LOGIN_PROCESSING	Conectarea ruleazã ...
MALL_CANNOT_INSERT	Nu poþi poziþiona obiectul.
MALL_PASSWORD_TITLE	Parola
MAP_A1	Þinutul Yongan
MAP_A2	Valea Seungryong
MAP_A3	Þinutul Yayang
MAP_AG	Jungrang
MAP_B1	Þinutul Joan
MAP_B2	Valea Imji
MAP_B3	Þinutul Bokjung
MAP_BAY	Trecatoarea Nephrite
MAP_BG	Waryong
MAP_C1	Þinutul Pyungmoo
MAP_C2	Valea Bangsan
MAP_C3	Þinutul Bakra
MAP_CAPE	Peninsula Dragon de Foc
MAP_CG	Imha
MAP_DAWN	Stancile Gautama
MAP_DESERT	Deºertul Yongbi
MAP_FLAME	Doyyumhwan
MAP_NUSLUCK	Taramul Gigantilor
MAP_SKELTOWER	Turnul Gumsan
MAP_SNOW	Muntele Sohan
MAP_SPIDER	Kuahlo Dong
MAP_TEMPLE	Templul Hwang
MAP_THUNDER	Muntii Thunder
MAP_TREE	Lungsam
MAP_TRENT02	Padurea Rosie
MAP_WL	Valea Serpilor
MESSENGER_ADD_FRIEND	Adaugã prieten
MESSENGER_DO_YOU_ACCEPT_ADD_FRIEND_1	%s te-a acceptat ca prieten.
MESSENGER_DO_YOU_ACCEPT_ADD_FRIEND_2	Accepþi?
MESSENGER_DO_YOU_DELETE	ªterge?
MESSENGER_DO_YOU_DELETE_PHONE_NUMBER	Vrei sã ºtergi numãrul de mobil?
MESSENGER_DO_YOU_MOVE	Mai departe?
MESSENGER_EMPTY_LIST	Gol
MESSENGER_FAMILY	Familie
MESSENGER_FRIEND	Prieteni
MESSENGER_GUILD	Breaslã
MESSENGER_INPUT_MOBILE_AUTHORITY_DESCRIPTION	Trimite codul de pe telefonul mobil.
MESSENGER_INPUT_MOBILE_AUTHORITY_TITLE	Introdu codul
MESSENGER_INPUT_MOBILE_PHONE_NUMBER_1	Introdu numãrul de mobil pentru trimiterea SMS-ului.
MESSENGER_INPUT_MOBILE_PHONE_NUMBER_2	Vrei sã introduci acum numãrul de mobil?
MESSENGER_INPUT_MOBILE_PHONE_NUMBER_TITLE	Introdu numãrul de mobil
MESSENGER_SEND_MOBILE_MESSAGE_TITLE	Trimite mesaj.
MINIMAP	Deschide mini harta
MINIMAP_CANNOT_SEE	Harta mini nu poate fi afiºatã.
MINIMAP_CAN_NOT_SHOW_AREAMAP	Harta mare nu poate fi afiºatã.
MINIMAP_DEC_SCALE	Minimeazã
MINIMAP_INC_SCALE	Maximeazã
MINIMAP_OBSERVER_COUNT	%d spectatori
MINIMAP_SHOW_AREAMAP	Deschide hartã mare
MINUTE	Min
MONETARY_UNIT0	Yang
MONETARY_UNIT1	zece mii
MONETARY_UNIT2	o sutã de milioane
MONEY_INPUT_DIALOG_SELLPRICE	Preþ de vânzare:
MOVE_ITEM_FAILURE_PRIVATE_SHOP	Nu poþi muta obiectul dacã ai deschis un magazin privat.
MUSIC_EMPTY_MUSIC_LIST	Nicio muzicã de fundal.
MUSIC_METIN2_DEFAULT_THEMA	Metin2 muzica standard
MUSIC_NOT_SELECT_MUSIC	Nu ai ales nici un fiºier de muzicã.
NEEFD_REST	Trebuie sã te odihneºti întâi.
NOT_YET_SUPPORT	Nu este suportat.
OPTION_PVPMODE_CANNOT_SET_GUILD_MODE	Nu poþi activa modul breaslã dacã nu aparþii nici uneia.
OPTION_PVPMODE_NOT_SUPPORT	Nu poþi folosi configuraþia modului PvP.
OPTION_PVPMODE_PROTECT	Trebuie sã fi atins minim nivelul %d pentru a activa modul PvP.
PARTY_BONUS_ATTACKER	Valoare atac: +%d	SA
PARTY_BONUS_BERSERKER	Vitezã de atac: +%d	SA
PARTY_BONUS_BUFFER	Durata Skill: +%d	SA
PARTY_BONUS_DEFENDER	Apãrare: +%d	SA
PARTY_BONUS_EXP	Bonus-EXP: %d%%	SA
PARTY_BONUS_SKILL_MASTER	Max. PM: +%d	SA
PARTY_BONUS_TANKER	Max. PV: +%d	SA
PARTY_BREAK_UP	Sparge grupa
PARTY_DO_YOU_ACCEPT	%s te-a invitat in grup.
PARTY_DO_YOU_JOIN	, accepti invitaþia de a intra în grup?
PARTY_EXP_DISTRIBUTION_MODE	Distribuire EXP
PARTY_EXP_DISTRIBUTION_MODE_LEVEL	Adept level
PARTY_EXP_DISTRIBUTION_MODE_LEVEL_TOOLTIP	Nivel mai inalt primeste mai mult EXP.
PARTY_EXP_DISTRIBUTION_MODE_PARITY	Egal
PARTY_EXP_DISTRIBUTION_MODE_PARITY_TOOLTIP	Toti membrii grupei primesc la fel de mult EXP.
PARTY_HEAL_ALL_MEMBER	Reface totul
PARTY_INCREASE_AREA_150	Autonomia grupei mãritã de 1,5 ori.	SNA
PARTY_INCREASE_AREA_200	Autonomia grupei mãritã de 2 ori.	SNA
PARTY_LEAVE	Pãrãseºte grupul
PARTY_LONGTIME_BONUS_EXP	EXP-bonus petru joc de grupã lung: +%d%%	SA
PARTY_MEMBER_OFFLINE	[Offline]
PARTY_RECALL_MEMBER	Strigã membru al grupei încoace.
PARTY_REGEN_BONUS	Bonus pentru regenerarea PV- + PM: +%d%%	SA
PARTY_REQUEST_DENIED	Cererea a fost refuzata.
PARTY_SET_ATTACKER	Stabileºte ca atacator.
PARTY_SET_BERSERKER	Stabileºte ca berserker.
PARTY_SET_BUFFER	Stabileºte ca blocant.
PARTY_SET_DEFENDER	Stabileºte ca apãrãtor.
PARTY_SET_NORMAL	Anuleazã setarea.
PARTY_SET_SKILL_MASTER	Stabileºte ca maestru al competenþei.
PARTY_SET_TANKER	Stabileºte ca luptãtor de apropiere.
PARTY_SKILL_ATTACKER	Valoare de bazã atac atacator +%,0f
PARTY_SKILL_BERSERKER	Viteza de atac berserker +%,0f
PARTY_SKILL_BUFFER	Durata Skill Blocant +%,0f
PARTY_SKILL_DEFENDER	Apãrare apãrãtor +%,0f
PARTY_SKILL_HP_REGEN	Regenerare PV +%,0f%%
PARTY_SKILL_PARTY_AREA	Autonomia grupei +%d%%
PARTY_SKILL_SKILL_MASTER	PM maestrul competenþei max. +%,0f
PARTY_SKILL_SP_REGEN	Regenerare PM +%,0f%%
PARTY_SKILL_TANKER	Max. PV luptator aproape +%,0f
PARTY_SKILL_WARP	Capacitate de a striga membri ai grupei încoace.
PASSWORD_TITLE	Parola depozit
PICK_ITEM_TITLE	Numãrul obiectului.
PICK_MONEY_TITLE	Suma
PRIVATE_SHOP_CANNOT_SELL_ITEM	Nu poþi vinde acest obiect în magazin.
PRIVATE_SHOP_CLOSE_QUESTION	Vrei sã închizi magazinul?
PRIVATE_SHOP_INPUT_NAME_DIALOG_TITLE	Numele magazinului
PRIVATE_SHOP_INPUT_PRICE_DIALOG_TITLE	Preþ
PVP_LEVEL0	Cavaler
PVP_LEVEL1	Nobil
PVP_LEVEL2	Bun
PVP_LEVEL3	Prietenos
PVP_LEVEL4	Neutru
PVP_LEVEL5	Agresiv
PVP_LEVEL6	Dezonorat
PVP_LEVEL7	Rautacios
PVP_LEVEL8	Crud
PVP_MODE_GUILD	Mod PvP-breaslã activat
PVP_MODE_KILL	PvP - liber activat.
PVP_MODE_NORMAL	PvP - pace activat.
PVP_MODE_PROTECT	PvP - protecþie activat.
PVP_MODE_REVENGE	PvP - agresiv activat.
PVP_OPTION_KILL	Liber
PVP_OPTION_NORMAL	Pace
PVP_OPTION_PROTECT	Protecþie
PVP_OPTION_REVENGE	Agresiv
QUEST_APPEND	Misiune noua înregistrata.
QUEST_MIN	Min.
QUEST_SEC	Sec.
QUEST_TIMEOVER	Timpul a expirat
QUEST_UNLIMITED_TIME	Nici o limitã de timp
QUEST_ZEROSEC	0 sec.
QUICKSLOT_REGISTER_DISABLE_ITEM	Acest obiect nu poate fi adãugat la câmpul de acces rapid.
RECEIVE_MESSAGE	%s þi-a trimis un mesaj.
REFINE_COST	Costuri de îmbunãtãþire: %d Yang
REFINE_DESTROY_WARNING	Obiectul poate fi distrus prin înnobilare.
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1	Creºte probabilitatea de îmbunãtãþire,
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_2	dar dacã nu îþi reuºeºte, obiectul va fi distrus. Continui?
REFINE_DOWN_GRADE_WARNING	Obiectul poate fi distrus prin înnobilare.
REFINE_DO_YOU_SEPARATE_METIN	Doreºti sã înlãturi toate Pietrele Spiritului disponibile?
REFINE_FAILURE	Nu a funcþionat. Am eºuat.
REFINE_FAILURE_CAN_NOT_ATTACH	%s nu poate fi adãugat obiectului.
REFINE_FAILURE_EQUIP_ITEM	Nu poþi îmbunãtãþi Obiectele echipate.
REFINE_FAILURE_METIN_INSEPARABLE_ITEM	Nu poate fi indepartata nici o piatra stafie.
REFINE_FAILURE_NEED_BETTER_SCROLL	Ai nevoie de un pergament de îmbunãtãþire mai bun.
REFINE_FAILURE_NO_GOLD_SOCKET	Nu existã suport de aur petru a adãuga %s.
REFINE_FAILURE_NO_MORE_SOCKET	Nu poþi sã mai adaugi suporturi.
REFINE_FAILURE_NO_SOCKET0	Nu existã suport pentru a adãuga %s.
REFINE_FAILURE_SOCKET_DISABLE_ITEM	Acestui obiect nu îi poate fi adãugat un suport.
REFINE_FAILURE_UPGRADE_DISABLE_ITEM	Acest obiect nu poate fi îmbunãtãþit.
REFINE_SUCCESS	Îmbunãtãþirea obiectului a reuºit.
REFINE_SUCCESS_PROBALITY	ªansã de îmbunãtãþire: %d%%
REFINE_WARNING2	Vrei sã continui?
SAFEBOX_ERROR	Ai introdus o parolã greºitã.
SAFEBOX_SELL_DISABLE_SAFEITEM	Nu poþi vinde nici unul din obiectele salvate.
SAFEBOX_WRONG_PASSWORD	Parolele trebuie sã fie identice.
SCREENSHOT_SAVE1	e salvat în
SCREENSHOT_SAVE2	Directorul screenshot
SCREENSHOT_SAVE_FAILURE	Salvarea screenshotului eºuatã.
SECOND	Sec
SELECT_CAN_NOT_DELETE	Nu poþi ºterge caracterul.
SELECT_CHANGED_NAME	Ai schimbat numele caracterului.
SELECT_CHANGE_FAILURE_ALREADY_EXIST_NAME	Numele caracterului existã deja.
SELECT_CHANGE_FAILURE_STRANGE_INDEX	Mai încearcã odatã.
SELECT_CHANGE_FAILURE_STRANGE_NAME	Numele caracterului este greºit.
SELECT_CHANGE_NAME_TITLE	Schimbã numele caracterului
SELECT_DELEING	Caracterul se va ºterge
SELECT_DELETED	ªtergerea s-a realizat.
SELECT_DO_YOU_DELETE_REALLY	Vrei sã continui?
SELECT_EMPTY_SLOT	Acesta este un câmp gol.
SELECT_GM_NAME	GM
SELECT_INPUT_CHANGING_NAME	Introdu un nou nume.
SELECT_NOT_JOIN_GUILD	Nici o breaslã
SHOP_BUY_INFO	Alege Obiectul pe care vrei sã-l cumperi în fereastra magazinului.
SHOP_CANNOT_SELL_EQUIPMENT	Nu poþi vinde Obiectele echipate.
SHOP_CANNOT_SELL_ITEM	Acest obiect nu este de vânzare.
SHOP_ERROR_UNKNOWN	Eroare Necunoscuta Magazin: %s
SHOP_INVALID_POS	Acest obiect este nepotrivit.
SHOP_INVENTORY_FULL	Nu mai existã loc în inventar.
SHOP_NOT_ENOUGH_MONEY	Yang insuficienþi
SHOP_NOT_ENOUGH_MONEY_EX	Nu ai suficient Yang.
SHOP_SELL_INFO	Alege Obiectul pe care vrei sã-l vinzi din fereastra inventarului tãu.
SHOP_SOLDOUT	Vândut
SHOT_ERROR_UNKNOWN	Eroare necunoscutã în timpul atacului la distanþã: %s
SKILL_BOHO	Reflectare
SKILL_BUDONG	Nu se mai foloseºte
SKILL_CANNOT_LEVEL_UP_ANYMORE_BY_BOOK	Ai nevoie de EXP pentru a învãþa calificarea aceasta.
SKILL_CANNOT_LEVEL_UP_ANYMORE_BY_STAT	Ai nevoie de o carte pentru a învãþa aceastã calificare.
SKILL_CHEONGEUN	Corp puternic
SKILL_CRITICAL	Loviturã criticã
SKILL_ENCHANT_POISON	Foloseºte otravã
SKILL_EUNHYEONG	Invizibil
SKILL_FAINT	Necunoºtiinþã
SKILL_FIND_TRAP	Cautã capcanã
SKILL_FIRE	Arde
SKILL_FISHMIND	Marmura de pescuit este activã
SKILL_GAMJI	Înregistrare
SKILL_GEOMGYEONG	Aura sabiei
SKILL_GEONGON	SKILL_GEONGON Nu mai este folosit
SKILL_GICHEON	Ajutorul zmeului
SKILL_GIGONG	Rotaþia Chi
SKILL_GONGPO	Fricã
SKILL_GRADE_NAME_GRAND_MASTER	%s Mare maestru
SKILL_GRADE_NAME_MASTER	%s Maestru
SKILL_GRADE_NAME_PERFECT_MASTER	%s maestru perfect
SKILL_GROUP_ASSASSIN_1	Lamã
SKILL_GROUP_ASSASSIN_2	Arc
SKILL_GROUP_HORSE	Cãlãrie
SKILL_GROUP_SHAMAN_1	Zmeu
SKILL_GROUP_SHAMAN_2	Vindecare
SKILL_GROUP_SURA_1	Arme
SKILL_GROUP_SURA_2	Magie
SKILL_GROUP_WARRIOR_1	Corp
SKILL_GROUP_WARRIOR_2	Mental
SKILL_GWIGEOM	Lamã fermecatã
SKILL_GYEONGGONG	Uºurare
SKILL_HEUKSIN	Protecþie întunecatã
SKILL_HOSIN	Binecuvântare
SKILL_HWAYEOM	SKILL_HWAYEOM Nu mai este folosit
SKILL_HYEOLMA	SKILL_HYEOLMA Nu mai este folosit
SKILL_INC_ATKSPD	Viteza de atac a crescut
SKILL_INC_MOVSPD	Viteza de miºcare a crescut
SKILL_INMA	SKILL_INMA Nu mai este folosit
SKILL_JEOJU	Blestem
SKILL_JEONGEOP	Vindecare
SKILL_JEONGWI	Beþia de luptã
SKILL_JEONSINBANGEO	Apãrare deplinã
SKILL_JEONSINGONGGYEOK	Atac deplin
SKILL_JEUNGCHE	SKILL_JEUNGCHE Nu mai este folosit
SKILL_JEUNGHON	SKILL_JEUNGHON Nu mai este folosit
SKILL_JEUNGRYEOK	Atac +
SKILL_JEUNGSOK	Vitezã +
SKILL_JIGAM	SKILL_JIGAM Nu mai este folosit
SKILL_JIPJUNG	SKILL_JIPJUNG Nu mai este folosit
SKILL_JUMAGAP	Armurã fermecatã
SKILL_JUMAGEOM	SKILL_JUMAGEOM Nu mai este folosit
SKILL_KWAEGEOM	SKILL_KWAEGEOM Nu mai este folosit
SKILL_KWAESOK	Repeziciune
SKILL_LEGBOUND	SKILL_LEGBOUND Nu mai este folosit
SKILL_MUSA	SKILL_MUSA Nu mai este folosit
SKILL_MUYEONG	Spiritul focului
SKILL_NEED_EMPTY_BOTTLE	Nu am nici o sticlã goalã.
SKILL_NEED_POISON_BOTTLE	Nu am nici o sticlã de otravã.
SKILL_ONLY_FOR_GUILD_WAR	Poþi folosi aceastã calificare doar într-un rãzboi de bresle.
SKILL_PABEOP	Alungã vraja.
SKILL_POWERFUL_STRIKE	Atac anestezie
SKILL_SEOMGWANG	Bombã fulger
SKILL_SINCHAK	SKILL_SINCHAK Nu mai este folosit
SKILL_SLEEP	Somn
SKILL_SLOW	Încet
SKILL_STUN	Anestezia
SKILL_SUHO	Paznic
SKILL_SUMMON_DESCRIPTION	Sansa incantatiei: %d%%
SKILL_TOOLTIP_INT	Inteligenta
SKILL_TOOLTIP_LEVEL	Nivel
SKILL_TOXICDIE	Otrãvire
SKILL_TOXICPOWER	Atac otrãvitor îmbunãtãþit
SKILL_TUSOK	Loviturã de stafie
SKILL_WONSIN	SKILL_WONSIN Nu mai este folosit
SKILL_YONGSIN	SKILL_YONGSIN Nu mai este folosit
STAT_MINUS_CON	Adaptarea Vitalitãþii (ªansa rãmasã: %d)
STAT_MINUS_DEX	Adaptarea Dexteritãþii (ªansa rãmasã: %d)
STAT_MINUS_INT	Adaptarea inteligenþei (ªansa rãmasã: %d)
STAT_MINUS_STR	Ajustarea Puterii (ªansã rãmasã: %d)
STAT_TOOLTIP_CON	Creºte PV ºi apãrarea
STAT_TOOLTIP_DEX	Creºte atacul ºi evadarea
STAT_TOOLTIP_INT	Creºte PM, atacul magic ºi apãrarea
STAT_TOOLTIP_STR	Creºte valoarea atacului ºi daunele
SYMBOLLIST_TITLE	Anunþã steagul breslei
SYSTEM_OPTION_CPU_TILING_1	Modul CPU-Tiling poate îmbunãtãþi vinteza unui computer mai slab.
SYSTEM_OPTION_CPU_TILING_2	Dacã apar probleme cu grafica, alege ,System Option‘ sau ,CONFIG.exe‘
SYSTEM_OPTION_CPU_TILING_3	ºi treci astfel în modul GPU-Tiling
SYSTEM_OPTION_GPU_TILING_1	Modul GPU-Tiling poate rula mai încet pe un computer mai slab
SYSTEM_OPTION_GPU_TILING_2	Dacã sunt probleme cu grafica, "System Options" sau "CONFIG.exe"
SYSTEM_OPTION_GPU_TILING_3	ºi treci astfel în modul GPU-Tiling
SYSTEM_OPTION_TILING_EXIT	Pentru trecerea în modul Placare, jocul trebuie re-pornit.
TARGET_BUTTON_ACCEPT_FIGHT	Aprobã
TARGET_BUTTON_AVENGE	Rãzbunare
TARGET_BUTTON_BUILDING_DESTROY	Distruge
TARGET_BUTTON_DISMOUNT	Descalecã
TARGET_BUTTON_EMOTION_ALLOW	Emoþii
TARGET_BUTTON_EXCHANGE	Negociazã
TARGET_BUTTON_EXCLUDE	Exclude
TARGET_BUTTON_EXIT_OBSERVER	Închide modul spectator
TARGET_BUTTON_FIGHT	Duel
TARGET_BUTTON_FRIEND	Prieten
TARGET_BUTTON_INVITE_GUILD	Invitaþia breslei
TARGET_BUTTON_INVITE_PARTY	Invitaþia grupei
TARGET_BUTTON_LEAVE_PARTY	Pãrãseºte grupa
TARGET_BUTTON_REQUEST_ENTER_PARTY	Alãturã-te grupei
TARGET_BUTTON_VIEW_EQUIPMENT	Armament
TARGET_BUTTON_WHISPER	ªoaptã
TARGET_LEVEL_BOSS	ªef
TARGET_LEVEL_KING	Categoria 5.
TARGET_LEVEL_KNIGHT	Categoria 3.
TARGET_LEVEL_PAWN	Categoria 1
TARGET_LEVEL_S_KNIGHT	Categoria 4
TARGET_LEVEL_S_PAWN	Categoria 2
TASKBAR_ATTACK	Ataca
TASKBAR_AUTO	Atacã automat
TASKBAR_CAMERA	Camera
TASKBAR_EXP	Experienta
TASKBAR_HP	PV
TASKBAR_MOVE	Misca
TASKBAR_SKILL	Calificare
TASKBAR_SP	PM
TASKBAR_ST	AP
THING_COUNT	toate
TOOLTIP_ANTI_CRITICAL_PCT	Rezistenta la lovitura critica +%d%%	SA
TOOLTIP_ANTI_PENETRATE_PCT	Rezistenta la lovitura patrunzatoare +%d%%	SA
TOOLTIP_ANTI_SELL	Nu poate fi vândut în magazin.
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ANIMAL	Tare împotriva animalelor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ASSASSIN	Tare împotriva ninja +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_DEVIL	Tare împotriva diavolului +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_HUMAN	Tare împotriva semi-oamenilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_MILGYO	Tare împotriva esotericilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_MONSTER	Tare împotriva monstrilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ORC	Tare împotriva orcilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_SHAMAN	Tare împotriva samanilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_SURA	Tare impotriva sura +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_UNDEAD	Puternic împotriva vampirilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_WARRIOR	Tare împotriva rãzboinicilor +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_BLOCK	Sansa de a bloca un atac corporal +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_COMBAT_SP_RECOVER	Reface in lupta PM la interval de 5 sec %d	SA
TOOLTIP_APPLY_CRITICAL_PCT	Sansa de loviturã critica +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_DAMAGE_SP_RECOVER	Sansa %d%% de a primi inapoi PM la lovituri reusite	SA
TOOLTIP_APPLY_DODGE	Sansa %d%% de a evita atacul cu sãgeþi	SA
TOOLTIP_APPLY_EXP_DOUBLE_BONUS	Sansã %d%% la bonus-EXP	SA
TOOLTIP_APPLY_GOLD_DOUBLE_BONUS	Sansã %d%% de a arunca de douã ori mai mult Yang	SA
TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_FALL	Imun la cãzãturã	SNA
TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_SLOW	Aparare impotriva incetinirii	SNA
TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_STUN	Aparare impotriva necunostintei	SNA
TOOLTIP_APPLY_ITEM_DROP_BONUS	Sansa %d%% de a arunca de 2 ori mai multe obiecte	SA
TOOLTIP_APPLY_KILL_HP_RECOVER	Sansa %d%% de a reface PV	SA
TOOLTIP_APPLY_KILL_SP_RECOVER	Sansa %d%% de a reface PM	SA
TOOLTIP_APPLY_MANA_BURN_PCT	%d%% sansa de a jefui SP	SA
TOOLTIP_APPLY_MAX_HP_PCT	Max. PV +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_MAX_SP_PCT	Max. PM +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_NOAFFECT	Fãrã efect
TOOLTIP_APPLY_NO_DEATH_PENALTY	Nu vei perde puncte de exprienta daca caracterul tau va fi readus la viata in locul mortii sale.	SNA
TOOLTIP_APPLY_PENETRATE_PCT	Sansa %d%% la lovituri patrunzatoare	SA
TOOLTIP_APPLY_POISON_PCT	Sansa de otravire %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_POISON_REDUCE	Rezistenta la otravã %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_POTION_BONUS	%d%% crestere efect a licorii	SA
TOOLTIP_APPLY_REFLECT_CURSE	Sansa %d%% de a reflecta un blestem	SA
TOOLTIP_APPLY_REFLECT_MELEE	%d%% Sansa de a reflecta loviturile atacului corporal	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_ASSASSIN	Sansa de apãrare impotriva atacului ninja %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_BELL	Aparare clopot %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_DAGGER	Aparare pumnal %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_FAN	Aparare evantai %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_SHAMAN	Sansa de aparare impotriva atacului samanilor %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_SURA	Sansa de aparare impotriva atacului sura %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_SWORD	Aparare cu sabia %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_TWOHAND	Aparare cu douã maini %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_WARRIOR	Sansa de aparare impotriva atacului razboinicilor: %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_RESIST_WIND	Rezistenþa vântului %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_SKILL_BOOK_BONUS	Sansa de a invata din carti de 2,5 ori mai buna.	SA
TOOLTIP_APPLY_SKILL_BOOK_NO_DELAY	Daca invatatul nu reuseste, ai inca o incercare gratuita.	SNA
TOOLTIP_APPLY_SLOW_PCT	Sansa de incetinire %d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_STEAL_HP	%d%% daune vor fi absorbite de PV.	SA
TOOLTIP_APPLY_STEAL_SP	%d%% daune vor fi absorbite de PM.	SA
TOOLTIP_APPLY_STUN_PCT	Sansa de blocare %d%%	SA
TOOLTIP_ARMOR	Armura
TOOLTIP_ARROW	Sageata
TOOLTIP_ASSASSIN	Ninja
TOOLTIP_ATT_GRADE	Valoarea atacului +%d	SA
TOOLTIP_ATT_SPEED	Viteza de atac +%d%%	SA
TOOLTIP_AUTO_POTION_HP	Elixirul Soarelui
TOOLTIP_AUTO_POTION_REST	A mai ramas: %.2f%%
TOOLTIP_AUTO_POTION_SP	Elixirul Lunii
TOOLTIP_AUTO_POTION_USING	Activ
TOOLTIP_BOW_DISTANCE	Autonomia arcului +%dm	SA
TOOLTIP_BUYPRICE	Pret: %s
TOOLTIP_CAST_SPEED	Viteza farmecului +%d%%	SA
TOOLTIP_CON	Vitalitate +%d	SA
TOOLTIP_COSTUME_ATTR_BONUS	Bonus costum %d%%	SA
TOOLTIP_DEF_GRADE	Aparare +%d	SA
TOOLTIP_DEX	Dexteritate +%d	SA
TOOLTIP_DRAGON_SOUL_DECK1	Pamant	SNA
TOOLTIP_DRAGON_SOUL_DECK2	Cer	SNA
TOOLTIP_EAR	Cercel
TOOLTIP_ENERGY	Energie %d	SA
TOOLTIP_ETC	etc.
TOOLTIP_FISHINGROD_EXP	Puncte: %d / %d
TOOLTIP_FISHINGROD_LEVEL	Nivel: %d
TOOLTIP_FISHINGROD_UPGRADE1	Da-o pescarului
TOOLTIP_FISHINGROD_UPGRADE2	pentru a realiza din ea
TOOLTIP_FISHINGROD_UPGRADE3	undita
TOOLTIP_FISH_LEN	Lungime: %,2fcm
TOOLTIP_HELMET	Coif
TOOLTIP_HP_REGEN	Regenerarea PV +%d%%	SA
TOOLTIP_INT	Inteligenþã +%d	SA
TOOLTIP_ITEM_ATT_GRADE	Valoarea atacului %d
TOOLTIP_ITEM_ATT_POWER	Valoarea atacului %d - %d
TOOLTIP_ITEM_ATT_POWER_ONE_ARG	Valoarea atacului %d
TOOLTIP_ITEM_ATT_POWER_REFINE	Valoarea atacului %d - %d (+%d)
TOOLTIP_ITEM_ATT_SPEED	Viteza de atac %s
TOOLTIP_ITEM_DEF_GRADE	Apãrare %d
TOOLTIP_ITEM_FAST	Repede
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_CON	Limita superioara a vitalitatii %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_DEX	Limita Superioara a dexteritatii: %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_INT	Limita superioara a inteligentei: %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_LEVEL	De la nivelul: %d
TOOLTIP_ITEM_LIMIT_STR	Limita superioarã a Puterii: %d
TOOLTIP_ITEM_MAGIC_ATT_POWER	Valoarea atacului magic %d - %d
TOOLTIP_ITEM_MAGIC_ATT_POWER_ONE_ARG	Valoarea atacului magic %d
TOOLTIP_ITEM_MAGIC_DEF_POWER	Apãrare magicã %d
TOOLTIP_ITEM_NORMAL	Normal
TOOLTIP_ITEM_SLOW	Încet
TOOLTIP_ITEM_VERY_FAST	Foarte repede
TOOLTIP_ITEM_VERY_SLOW	Foarte încet
TOOLTIP_ITEM_WEARABLE_JOB	[ echipabil ]
TOOLTIP_LOTTERY_STEP_NUMBER	%d
TOOLTIP_LOTTO_NUMBER	Numãr norocos: %d
TOOLTIP_MAGIC_ATTBONUS_PER	Atac magic +%d%%	SA
TOOLTIP_MAGIC_ATT_GRADE	Valoarea atacului magic +%d	SA
TOOLTIP_MAGIC_DEF_GRADE	Apãrare magicã +%d	SA
TOOLTIP_MALL_ATTBONUS	Valoarea atacului +%d%%	SA
TOOLTIP_MALL_ATTBONUS_STATIC	Valoarea atacului +12~15%	SNA
TOOLTIP_MALL_AUTOLOOT	Yang este insusit automat.	SNA
TOOLTIP_MALL_DEFBONUS	Apãrare +%d%%	SA
TOOLTIP_MALL_DEFBONUS_STATIC	Aparare +12~15%	SNA
TOOLTIP_MALL_EXPBONUS	EXP +%d%%	SA
TOOLTIP_MALL_EXPBONUS_P_STATIC	iCafe EXP-Bonus +%d%%	SA
TOOLTIP_MALL_EXPBONUS_STATIC	50% mai mult EXP	SNA
TOOLTIP_MALL_FISH_MIND	Sansa de a prinde un peste este mai mare.	SNA
TOOLTIP_MALL_GOLDBONUS	Sansa de drop Yang (%.1f)	SA
TOOLTIP_MALL_GOLDBONUS_STATIC	Sansa dubla de drop Yang	SNA
TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS	Sansa de drop obiecte (%.1f)	SA
TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS_P_STATIC	Sansa iCafe de a captura obiecte plus %.1f%%	SA
TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS_STATIC	Sansa dubla drop obiecte	SNA
TOOLTIP_MALL_MARRIAGE_FAST	Punctele de dragoste cresc mai repede.	SNA
TOOLTIP_MALL_SAFEBOX	Mai mult spatiu de depozitare sta la dispozitie.	SNA
TOOLTIP_MAX_HP	Max. PV +%d	SA
TOOLTIP_MAX_HP_PCT	Max. PV +%d%%	SA
TOOLTIP_MAX_SP	Max. PM +%d	SA
TOOLTIP_MAX_SP_PCT	Max. PM +%d%%	SA
TOOLTIP_MAX_STAMINA	Rezistenþã max. +%d	SA
TOOLTIP_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER	Atac cu arma/magic +%d%%	SA
TOOLTIP_MEMORIZED_POSITION	%s(%d, %d)
TOOLTIP_MEMORIZED_POSITION_ERROR	EROARE-GPS(%d, %d)
TOOLTIP_MOV_SPEED	Viteza de miscare %d%%	SA
TOOLTIP_NECK	Colier
TOOLTIP_NEED_ALL_SP	PM necesare: Max.
TOOLTIP_NEED_GSP	Spirit Dragon necesar: %d
TOOLTIP_NEED_HP	PV necesare: %d
TOOLTIP_NEED_HP_PER_SEC	PV/Sec.: %d
TOOLTIP_NEED_SKILL_POINT	Puncte de calificare necesare:
TOOLTIP_NEED_SP	PM necesare: %d
TOOLTIP_NEED_SP_PER_SEC	SP/Sec.: %d
TOOLTIP_NEXT_SKILL_LEVEL_1	Nivelul urmator: %d (Max. %d)
TOOLTIP_NEXT_SKILL_LEVEL_2	Nivelul urmator: %d (Max. %d-%d)
TOOLTIP_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS	Paguba medie %d%%	SA
TOOLTIP_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS	Rezistenta medie la paguba %d%%	SA
TOOLTIP_PARTY_INFO_GRADE_UP1	Peste %d membri ai grupei
TOOLTIP_PARTY_INFO_GRADE_UP2	Categoria de atac +%d
TOOLTIP_PARTY_INFO_GRADE_UP3	Categoria de aparare +%d
TOOLTIP_PARTY_INFO_HEAL_18_LEVEL	PV/PM ale tuturor membrilor grupei reinnoite odata la 60 de minute.
TOOLTIP_PARTY_INFO_HEAL_40_LEVEL	PV/PM ale tuturor membrilor grupei reinnoite odata la 30 de minute.
TOOLTIP_PARTY_INFO_RECALL_12_LEVEL	Trebuie sa astepti 3 minute dupa moartea membrului grupei.
TOOLTIP_PARTY_INFO_RECALL_20_LEVEL	Poti striga incoace oricand membrii ai grupei de pe acelasi server.
TOOLTIP_PARTY_INFO_SET_ATTACKER	Categoria de atac +(Membri grupei/2) %d atacatorii pot fi alesi.
TOOLTIP_PARTY_INFO_SET_TANKER	Nivelul de aparare +(Numãrul Membri grupei) luptatorii cu sabia pot fi alesi.
TOOLTIP_PARTY_SKILL_LEVEL	Nivel actual: %d
TOOLTIP_PARTY_TITLE_GRADE_UP	[Atac/apãrare imbunãtatit]
TOOLTIP_PARTY_TITLE_HEAL	[Reface]
TOOLTIP_PARTY_TITLE_INFO_BONUS_EXP	Mai mult de %d membrii ai grupei ofera %d%% EXP-bonus.
TOOLTIP_PARTY_TITLE_MEMBER_BONUS_EXP	[Bonus-EXP]
TOOLTIP_PARTY_TITLE_RECALL	[Striga incoace]
TOOLTIP_PARTY_TITLE_SET_ATTACKER	[Stabileste atacatorul]
TOOLTIP_PARTY_TITLE_SET_TANKER	[Stabileste luptator cu sabia]
TOOLTIP_PICK_EXP	Puncte: %d / %d
TOOLTIP_PICK_LEVEL	Nivel: %d
TOOLTIP_PICK_UPGRADE1	Dã-o taietorului de lemne
TOOLTIP_PICK_UPGRADE2	pentru a realiza din ea
TOOLTIP_PICK_UPGRADE3	Tarnacop
TOOLTIP_POTION_CURE	Anuleaza efectele negative.
TOOLTIP_POTION_MIN	Min.
TOOLTIP_POTION_PLUS_ATTACK_SPEED	Viteza de atac +%d
TOOLTIP_POTION_PLUS_HP_PERCENT	PV +%d%%
TOOLTIP_POTION_PLUS_HP_POINT	PV +%d
TOOLTIP_POTION_PLUS_MOVING_SPEED	Viteza de miscare +%d
TOOLTIP_POTION_PLUS_SP_PERCENT	SP +%d%%
TOOLTIP_POTION_PLUS_SP_POINT	SP +%d
TOOLTIP_POTION_SEC	Sec.
TOOLTIP_POTION_TIME	Durata:
TOOLTIP_REQUIREMENT_21_LEVEL	Trebuie sa fi atins nivelul 21
TOOLTIP_REQUIREMENT_41_LEVEL	Trebuie sa fi atins nivelul 41
TOOLTIP_REQUIREMENT_LEVEL	Trebuie sa fi atins nivelul %d
TOOLTIP_REQUIREMENT_SKILL_LEVEL	%s nivelul %d necesar
TOOLTIP_REQUIREMENT_STAT_LEVEL	%s %d necesar
TOOLTIP_RESIST_BOW	Rezistenta la sageti %d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_DARK	Rezistenta la intunecare +%d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_EARTH	Rezistenta pamant +%d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_ELEC	Rezistenta la fulger %d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_FIRE	Rezistenta la foc %d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_ICE	Rezistenta gheata +%d%%	SA
TOOLTIP_RESIST_MAGIC	Rezistenta la magie %d%%	SA
TOOLTIP_REST_USABLE_COUNT	Ramas: %d
TOOLTIP_SELLPRICE	Pret: %s
TOOLTIP_SHAMAN	Saman
TOOLTIP_SHIELD	Scut
TOOLTIP_SHOES	Papuci
TOOLTIP_SKILL	Competenta	SNA
TOOLTIP_SKILLBOOK_NAME	Cartea competenþei
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_ATT_GRADE	Valoarea atacului: +
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_ATT_POWER	Valoarea atacului:
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_ATT_SPEED	Viteza de atac: +
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_DEF_GRADE	Aparare:
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_DODGE	Valoarea atacului inamic: -
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_HEAL	Reinnoieste PV:
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_MOV_SPEED	Viteza de miscare: +
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_REFLECT_MELEE	Sansa de a evita un atac corporal:
TOOLTIP_SKILL_AFFECT_RESIST_NORMAL	Rezistenta la paguba corporala:
TOOLTIP_SKILL_COOL_TIME	Reincarcare: 
TOOLTIP_SKILL_DAMAGE_BONUS	Paguba competentei %d%%	SA
TOOLTIP_SKILL_DEFEND_BONUS	Rezistenta la paguba competentei %d%%	SA
TOOLTIP_SKILL_DURATION	Durata: %d sec.
TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME	Banderola uitãrii
TOOLTIP_SKILL_LEVEL	Nivel actual: %d
TOOLTIP_SKILL_LEVEL_MASTER	Nivel actual: %d (Maestru)
TOOLTIP_SKILL_LEVEL_WITH_MAX	Nivel actual: %d (Max. %d)
TOOLTIP_SOCKET_EMPTY	Gol
TOOLTIP_SOCKET_REFINABLE_ITEM	[Obiect cu suport]
TOOLTIP_SP_REGEN	Regenerare PM +%d%%	SA
TOOLTIP_STR	Putere +%d	SA
TOOLTIP_SURA	Sura
TOOLTIP_TIME_CHARGER_FIX	Timp de incarcare %d sec.	SA
TOOLTIP_TIME_CHARGER_PER	Timp de incarcare %d%%	SA
TOOLTIP_UNIQUE	Unic
TOOLTIP_WARRIOR	Razboinic
TOOLTIP_WEAPON	Arma
TOOLTIP_WRISTLET	Bratara
UI_ACCEPT	Accepta
UI_CANCEL	Intrerupere
UI_CLOSE	Inchide
UI_DEF_FONT	Tahoma:12
UI_DEF_FONT_LARGE	Tahoma:14
UI_DEF_FONT_SMALL	Tahoma:9
UI_DENY	Refuza
UI_ITEM	Obiect
UI_LEFT_TIME	Timp ramas: %d sec.
UI_NEXT	Continua
UI_NEXTPAGE	Urmatorul
UI_NOCONTENTS	Niciun continut
UI_NONAME	Niciun nume
UI_OK	OK
UI_POS_UNKNOWN	Localitate necunoscuta
UI_PREVPAGE	Inapoi
UI_UNKNOWN	Necunoscut
UPLOAD_MARK_CHECK_NEED_RECONNECT	Upload-ul trebuie pornit inca o data.
UPLOAD_MARK_UPLOAD_NEED_RECONNECT	Upload-ul terbuie pornit inca o data.
USE_ITEM_FAILURE_PRIVATE_SHOP	Nu poti folosi obiectul dacã ai deschis un magazin.
USE_SKILL_ERROR_UNKNOWN	Greseala de competenta necunoscuta: %s
SASH_REFINE_COST	Pretul absorbtiei: %d
SASH_ABSORB_CHANCE	Rata absorbtiei: %d%%
SASH_ABSORB_CHANCE2	Rata absorbtiei: %d%% ~ %d%%
SASH_DO_YOU_CLEAN	Vrei sa elimini bonusurile actuale?
SASH_FAILURE_CLEAN	Nu sunt bonusuri care pot fi eliminate.
SASH_DEL_SERVEITEM	Esarfa a doua va disparea daca combinatia esueaza.
SASH_DEL_ABSORDITEM	Absorbi bonusurile? Obiectul va fi distrus!
TARGET_INFO_DAMAGE	Atac: %s - %s
TARGET_INFO_DEFENSE	Aparare: %s
TARGET_INFO_EXP	Expierenta: %s
TARGET_INFO_MAINRACE	Rasa: %s
TARGET_INFO_MAX_HP	Max PV: %s
TARGET_INFO_NO_ITEM_TEXT	Nu sunt obiecte dropabile.
TARGET_INFO_NO_RACE	Nimic
TARGET_INFO_RACE_METIN	Piatra
TARGET_INFO_RACE_ANIMAL	Animal
TARGET_INFO_RACE_DARK	Intuneric
TARGET_INFO_RACE_DEVIL	Diavol
TARGET_INFO_RACE_EARTH	Pamant
TARGET_INFO_RACE_ELEC	Lumina
TARGET_INFO_RACE_FIRE	Foc
TARGET_INFO_RACE_HUMAN	Semi-Om
TARGET_INFO_RACE_ICE	Gheata
TARGET_INFO_RACE_MILGYO	Mistic
TARGET_INFO_RACE_ORC	Orc
TARGET_INFO_RACE_UNDEAD	Vampir
TARGET_INFO_RACE_WIND	Vant
TARGET_INFO_STONE_NAME	Piatra Fantoma
TARGET_INFO_SUBRACE	Subspecie: %s
TITLE_NAME	Sistem Titluri
TITLE_CHARACTER	Caracteristici caracter actual
TITLE_CURRENT_NAME	Numele titlului actual:
TITLE_LEVEL	Nivel caracter:
TITLE_TOTAL_AMOUNT	Total yang:
TITLE_MINUTES_PLAYED	Minute jucate:
TITLE_SELECT_INFO	Selecteaza un titlu din lista pentru informatii!
TITLE_UNBLOCK	Deblocare titlu:
TITLE_LIST_NAME	Nume titlu:
TITLE_INFO_ACTIVATE	Cerinte pentru activare:
TITLE_WELCOME	Buna
TITLE_PREMIUM	<- Titluri Premium - >
TITLE_FREE	<- Titluri Gratis - >
TITLE_SHOPPING_AREA	Zona de cumparaturi
TITLE_CHANGE_FREE	Schimba titlul gratis
TITLE_CHANGE_TITLE_PREMIUM	Schimba titlul premium
TITLE_TRANSFORM_PREMIUM	Transforma titlul in obiect
TITLE_QUESTIONDIALOG_CHANGE	Sigur vrei sa accepti acest titlu?
TITLE_NEED_ACTIVATE_INFO	Cerinte pentru activare titlu premium:
TITLE_BUY_POTIONS_INFO	Poti cumpara potiuni cu monede dragon!
TITLE_TRANSFORM_DIALOGQUESTION	Esti sigur ca vrei sa elimini titlul premium?
TITLE_QUESTIONDIALOG_POTION	Vrei sa cumperi aceasta potiune?
TITLE_QUESTWARNING_POTION	Prima data selecteaza potiunea pe care vrei sa o cumperi!
TITLE_POTION_INFO	Informatii despre potiuni:
TITLE_WARNING_DIALOG	Selecteaza titlul pe care vrei sa-l schimbi!
TITLE_REQUEST_INFO	Cerinte pentru activare:
TITLE_POTION_	Cumpara potiunea pentru titlu
TITLE_POTION_SELECT	<- Selecteaza potiunea pe care vrei sa o cumperi - >
TITLE_POTION_TITLE	Zona Cumparaturi
TITLE_POTION_TEXT_1	Selecteaza un titlu din lista pentru informatii!
TITLE_POTION_TEXT_2	Aceasta potiune este pentru titlul:
TITLE_POTION_TEXT_3	Nume titlu:
TITLE_POTION_TEXT_4	Cerintele pentru cumpararea potiunii sunt:
TITLE_TARGETS_LEVEL_0	Nu sunt cerinte!
TITLE_TARGETS_LEVEL_1	Nivelul minim pentru acest titlu este 7.
TITLE_TARGETS_LEVEL_2	Nivelul minim pentru acest titlu este 14.
TITLE_TARGETS_LEVEL_3	Nivelul minim pentru acest titlu este 21.
TITLE_TARGETS_LEVEL_4	Nivelul minim pentru acest titlu este 28.
TITLE_TARGETS_LEVEL_5	Nivelul minim pentru acest titlu este 35.
TITLE_TARGETS_LEVEL_6	Nivelul minim pentru acest titlu este 42.
TITLE_TARGETS_LEVEL_7	Nivelul minim pentru acest titlu este 49.
TITLE_TARGETS_LEVEL_8	Nivelul minim pentru acest titlu este 56.
TITLE_TARGETS_LEVEL_9	Nivelul minim pentru acest titlu este 63.
TITLE_TARGETS_LEVEL_10	Nivelul minim pentru acest titlu este 70.
TITLE_TARGETS_LEVEL_11	Nivelul minim pentru acest titlu este 77.
TITLE_TARGETS_LEVEL_12	Nivelul minim pentru acest titlu este 84.
TITLE_TARGETS_LEVEL_13	Nivelul minim pentru acest titlu este 91.
TITLE_TARGETS_LEVEL_14	Nivelul minim pentru acest titlu este 98.
TITLE_TARGETS_LEVEL_15	Nivelul minim pentru acest titlu este 100.
TITLE_TARGETS_LEVEL_16	Nivelul minim pentru acest titlu este 103.
TITLE_TARGETS_MONEY_0	Nu sunt cerinte!
TITLE_TARGETS_MONEY_1	Ai nevoie de minim 500,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_2	Ai nevoie de minim 800,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_3	Ai nevoie de minim 1,500,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_4	Ai nevoie de minim 1,800,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_5	Ai nevoie de minim 2,500,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_6	Ai nevoie de minim 3,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_7	Ai nevoie de minim 4,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_8	Ai nevoie de minim 5,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_9	Ai nevoie de minim 10,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_10	Ai nevoie de minim 15,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_11	Ai nevoie de minim 25,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_12	Ai nevoie de minim 50,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_13	Ai nevoie de minim 75,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_14	Ai nevoie de minim 100,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_15	Ai nevoie de minim 150,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MONEY_16	Ai nevoie de minim 300,000,000 yang.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_0	Nu sunt cerinte!
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_1	Ai nevoie de 5 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_2	Ai nevoie de 15 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_3	Ai nevoie de 40 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_4	Ai nevoie de 50 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_5	Ai nevoie de 60 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_6	Ai nevoie de 75 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_7	Ai nevoie de 90 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_8	Ai nevoie de 110 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_9	Ai nevoie de 130 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_10	Ai nevoie de 150 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_11	Ai nevoie de 170 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_12	Ai nevoie de 200 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_13	Ai nevoie de 500 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_14	Ai nevoie de 700 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_15	Ai nevoie de 1200 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_TARGETS_MINUTES_PLAYED_16	Ai nevoie de 1500 minute jucate pe acest caracter.
TITLE_PREMIUM_INFO_OBJECT_0	Ai nevoie de o Potiune Titluri Galbena.
TITLE_PREMIUM_INFO_OBJECT_1	Ai nevoie de o Potiune Titluri Roz.
TITLE_PREMIUM_INFO_OBJECT_2	Ai nevoie de o Potiune Titluri Alba.
TITLE_PREMIUM_INFO_BONUS_0	Bonus: Max. PV +3000
TITLE_PREMIUM_INFO_BONUS_1	Bonus: Tare impotriva monstrilor +20%
TITLE_PREMIUM_INFO_BONUS_2	Bonus: Sansa la lovitura critica +10%
TITLE_POTION_COLOR_0	Yellow_Potion_Enchanted
TITLE_POTION_COLOR_1	Pink_Potion_Enchanted
TITLE_POTION_COLOR_2	White_Potion_Enchanted
TITLE_POTION_NAME_0	Potiune Titluri Galbena
TITLE_POTION_NAME_1	Potiune Titluri Roz
TITLE_POTION_NAME_2	Potiune Titluri Alba
TITLE_POTION_PRICE_COINS_COLOR_0	Pret: 50 Monede Dragon
TITLE_POTION_PRICE_COINS_COLOR_1	Pret: 100 Monede Dragon
TITLE_POTION_PRICE_COINS_COLOR_2	Pret: 150 Mondde Dragon
TITLE_INDEX_0	Nimic
TITLE_INDEX_1	[Incepator]
TITLE_INDEX_2	[Romantic]
TITLE_INDEX_3	[Friends_for_Life]
TITLE_INDEX_4	[Tigan]
TITLE_INDEX_5	[Matematician]
TITLE_INDEX_6	[VERSACE]
TITLE_INDEX_7	[Iluminati]
TITLE_INDEX_8	[Ghost_Rider]
TITLE_INDEX_9	[Exchanger_Fate]
TITLE_INDEX_10	[Charmer_Pets]
TITLE_INDEX_11	[Demon_Magicians]
TITLE_INDEX_12	[Titan]
TITLE_INDEX_13	[Fashion_Expert]
TITLE_INDEX_14	[Retouches]
TITLE_INDEX_15	[Category_Supreme]
TITLE_INDEX_16	[Invincible_Supreme]
TITLE_INDEX_17	[Veteran_I]
TITLE_INDEX_18	[Veteran_II]
TITLE_INDEX_19	[Veteran_III]
TITLE_0	Nimic
TITLE_1	[Incepator]
TITLE_2	[Romantic]
TITLE_3	[Prieteni pe viata]
TITLE_4	[Tigan]
TITLE_5	[Matematician]
TITLE_6	[VERSACE]
TITLE_7	[Iluminati]
TITLE_8	[Ghost Rider]
TITLE_9	[Exchanger Fate]
TITLE_10	[Charmer Pets]
TITLE_11	[Demon Magicians]
TITLE_12	[Titan]
TITLE_13	[Fashion Expert]
TITLE_14	[Retouches]
TITLE_15	[Category Supreme]
TITLE_16	[Invincible Supreme]
TITLE_17	[Veteran I]
TITLE_18	[Veteran II]
TITLE_19	[Veteran III]
REFINE_ERROR_ADD_PERC_STONES	[Rafinament] Nu poti adauga potiuni pentru a creste sansa de reusita.
REFINE_COST_UPGRADE	[i] Costul imbunatatirii
REFINE_CURRENT_ITEM	[i] Obiect acual
REFINE_NEXT_ITEM	[i] Urmatorul obiect
REFINE_NEED_ITEMS	[i] Obiecte necesare
REFINE_PERCENTAGE_LOW	+5%
REFINE_PERCENTAGE_MEDIUM	+10%
REFINE_PERCENTAGE_EXTRA	+15%
REFINE_CURRENT_PERCENTAGE	[i] Procentaj actual: %d%%
REFINE_INCREASE_PERCENTAGE	[Extra + %d%%]
REFINE_TOOLTIP_ITEM_DESCRIPTION_1	Metin2 este un joc de noroc. Asa ca orice aici se face pe noroc si procente.
REFINE_TOOLTIP_ITEM_DESCRIPTION_2	Cel mai bun exemplu este sistemul de rafinament. Nu cred ca este un player care sa nu fie suparat daca ii esueaza arma, armura sau accesoriile.
REFINE_TOOLTIP_ITEM_DESCRIPTION_3	Drept urmare am facut un sistem care se bazeaza mai putin pe noroc si aduce rezultate mai bune.
REFINE_TOOLTIP_ITEM_DESCRIPTION_4	Aceasta potiune poate creste sansa de reusita cu %d%%.
REFINE_ERROR_ITEM_VNUM	[Refine] Nu poti adauga acest obiect.
REFINE_ERROR_ITEM_COUNT	[Refine] Poti adauga doar 1 obiect.
REFINE_ERROR_ITEM_OVERFLOW_PERCENTAGE	[Rafinament] Procentajul este 100% si nu poti face asta.
REFINE_ERROR_ADD_PERC_STONES	[Rafinament] Nu poti imbunatati sansa de reusita.
MOVE_CHANNEL_99	CH0
MOVE_CHANNEL_CANCEL	Anuleaza
MOVE_CHANNEL_NOTICE	Acum esti conectat la canalul %d.
MOVE_CHANNEL_NOT_MOVE	Nu poti schimba canalul.
MOVE_CHANNEL_SELECT	OK
MOVE_CHANNEL_TITLE	Canale
DICE_SYSTEM_TITLE	Barbut
DICE_TITLE	Barbut cu %s
TARGET_BUTTON_DICE	Barbut
GEM_SYSTEM_ADD_SLOT_0	Obiect necesar: %s.
GEM_SYSTEM_ADD_SLOT_1	Vrei sa folosesti %d pentru a debloca un slot?
GEM_SYSTEM_BUY_ITEM	Vrei sa cumperi acest obiect?
GEM_SYSTEM_NAME	Gaya
GEM_SYSTEM_NOT_ENOUGHT_REFRESHITEM	[Gaya] Nu ai destule Reimprospatare Gaya.
GEM_SYSTEM_NOT_ENOUGHT_ADDITEM	[Gaya] Nu ai destule %s. Mai ai nevoie de %d pentru deblocare.
GEM_SYSTEM_NOT_ENOUGH_HP_GEM	[Gaya] Nu ai destul Gaya.
GEM_SYSTEM_NO_MORE_ADDSLOT	[Gaya] Nu mai sunt sloturi deblocabile.
GEM_SYSTEM_OPEN_GEMSHOP	[Gaya] Deschide Piata Gaya prima data.
GEM_SYSTEM_PICK_GEM	[Gaya] Monede Gaya: %d
GEM_SYSTEM_REFRESH_SHOP_ITEMS	Vrei sa reimprospatezi piata?
REBORN_TITLE	Sistem Reborn
REBORN_INFO	Vezi informatiile despre reborn
REBORN_INFO_ACTIVE	[i] Activeaza reborn
REBORN_SLOT_1	Nume caracter:
REBORN_SLOT_2	Nivel:
REBORN_SLOT_3	Reborn curent:
REBORN_INFO_GRADE	[i] Acestea sunt cerintele completate:
REBORN_INFO_BTN_1	[i] Accept reborn
REBORN_INFO_BTN_2	[i] Cancel reborn
REBORN_INFO_BTN_3	[i] Ascunde/Arata fata anonima
REBORN_MESSAGE_1	Felicitari! Ai deblocat:
REBORN_MESSAGE_2	Ai terminat toate nivelele sistemului reborn!
REBORN_TEXT_BONUS_1	[Bonus 1]
REBORN_TEXT_BONUS_2	[Bonus 2]
REBORN_TEXT_BONUS_3	[Bonus 3]
REBORN_TEXT_BONUS_4	[Bonus 4]
REBORN_NAME_GRADE_0	Nimic
REBORN_NAME_GRADE_1	Reborn I
REBORN_NAME_GRADE_2	Reborn II
REBORN_NAME_GRADE_3	Reborn III
REBORN_TOOLTIP_COMPLETE_1	[Reborn I] Nivelul 1 reborn a fost completat! In scurt timp vei primi bonusurile aferente.
REBORN_TOOLTIP_COMPLETE_2	[Reborn II] Nivelul 2 reborn a fost completat! In scurt timp vei primi bonusurile aferente.
REBORN_TOOLTIP_COMPLETE_3	[Reborn III] Nivelul 3 reborn a fost completat! In scurt timp vei primi bonusurile aferente.
REBORN_TOOLTIP_UNFINISHED_1	[Reborn I] Acest nivel nu este complet.
REBORN_TOOLTIP_UNFINISHED_2	[Reborn II] Acest nivel nu este complet.
REBORN_TOOLTIP_UNFINISHED_3	[Reborn III] Acest nivel nu este complet.
REBORN_NAME_BONUS_1	Max. PV
REBORN_NAME_BONUS_2	Tare imotriva Semi-Om
REBORN_NAME_BONUS_3	Sansa de lovitura critica
REBORN_NAME_BONUS_4	Sansa de lovitura patrunzatoare
REBORN_LEVEL1	[RI]
REBORN_LEVEL2	[RII]
REBORN_LEVEL3	[RIII]
REBORN_NONE	Dezactivat
MINI_GAME_RUMI_DISCARD_QUESTION	Vrei sa distrugi cartea?
MINI_GAME_RUMI_EXIT_QUESTION	Vrei sa termini jocul?
MINI_GAME_RUMI_EXIT_QUESTION2	Vei primi o recompensa in functie de punctele obtinute.
MINI_GAME_RUMI_START_QUESTION	Ai nevoie de %d Yang si %d Set de carti pentru a juca.
MINI_GAME_RUMI_START_QUESTION2	Vrei sa joci?
COMBAT_ZONE_TOOLTIP_BATTLE_POTION	Potiune Batalie Zona de Razboi	SNA
COMBAT_ZONE_SHOP_OVERFLOW_LIMIT_TODAY	Limita actuala si pretul depasesc limita maxima.
COMBAT_ZONE_SHOP_EXCEED_LIMIT_TODAY	Ai depasit deja limita zilnica.
COMBAT_ZONE_SHOP_NOT_ENOUGH_BATTLE_POINT	Nu ai destule punte batalie.
COMBAT_ZONE_CURRENT_REAL_POINTS	Puncte Batalie: %d
COMBAT_ZONE_LIMIT_SHOP_POINTS	Limita Zilnica: %d/%d
MONETARY_COMBAT_ZONE	Puncte
CHAT_OPEN_LINK_DANGER	Atentie: Acest link poate contine un virus!
CHAT_OPEN_LINK	Doresti sa deschizi acest link?
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ELEC	Putere +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_FIRE	Foc +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ICE	Gheata +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_WIND	Vant +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_EARTH	Pamant +%d%%	SA
TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_DARK	Intuneric +%d%%	SA
EMOTION_SELFIE	Selfie
EMOTION_PUSHUP	Flotari
EMOTION_EXERCISE	Incalzire
EMOTION_DOZE	Suparat
EMOTION_DANCE_7	Dans 7
TOOLTIP_REST_USABLE_COUNT	Ramas: %d
MINIGAME_FISH_EVENT_ADD_ACCEPT	Vrei sa adaugi?
MINIGAME_FISH_EVENT_DROP_ACCEPT	Esti sigur ca doresti sa arunci acest obiect?
MINIGAME_FISH_EVENT_REWARD_MSG	Ai primit %s.
MINIGAME_FISH_EVENT_USE_ACCEPT	Vrei sa folosesti asta?
OXEVENT_MANAGER_LOGIN_PASSWORD	Scrie parola:
OXEVENT_MANAGER_LOGIN_CONNECT	Login
OXEVENT_MANAGER_LOGIN_CANCEL	Inchide
OXEVENT_MANAGER_LOGIN_TITLENAME	GM: Administrare Eveniment OX
OXEVENT_MANAGER_BTN_LOGIN	Conectare...
OXEVENT_MANAGER_BTN_REWARD	Ofera Premiu
OXEVENT_MANAGER_BTN_CLEAR	Curata
OXEVENT_MANAGER_HORIZONTALBAR_TEXT	Ofera un premiu participantilor.
OXEVENT_MANAGER_NAME_ITEM	Nume obiect:
OXEVENT_MANAGER_COUNT	Cantitate:
OXEVENT_MANAGER_QUEST_OPEN_GATES	Vrei sa deschizi competitia acum?
OXEVENT_MANAGER_QUEST_CLOSE_GATES	Vrei sa inchizi portile?
OXEVENT_MANAGER_QUEST_FINISH_EVENT	Vrei sa termini concursul si sa dai un castigator?
OXEVENT_MANAGER_QUEST_GIVE_REWARD	ItemVnum: [%s] - Nume: [%s] - Cantitate: [%s]
OXEVENT_MANAGER_QUEST_RUN_QUIZ	Vrei sa rulezi o intrebare?
OXEVENT_MANAGER_QUEST_FORCE_CLOSE	Sigur vrei sa faci asta?
OXEVENT_MANAGER_QUEST_CLEAR_REWARD	Stergi premiile setate din fereastra?
OXEVENT_MANAGER_TITLENAME	GM: Panou competitie OX
OXEVENT_MANAGER_USER_TEXT	Total jucatori (participanti/observatori):
OXEVENT_MANAGER_USER_COUNT	|cFFffe700%d / %d
OXEVENT_TOOLTIP_EMPTY	GOL
OXEVENT_TOOLTIP_NAME	Nume caracter: %s
OXEVENT_TOOLTIP_LEVEL	Nivel: %s
OXEVENT_TOOLTIP_GUILD	Nume Breasla: %s
OXEVENT_TOOLTIP_EMPIRE	Regat: %s
OXEVENT_TOOLTIP_DATE	Date invingator: %s
OXEVENT_TOOLTIP_ANSWERS	Raspunsuri corecte: %s
                      
                                       
Pentru a distribui această postare, copiați această adresă URL și trimiteți-o prietenilor
RAW Paste Data